[Le Forum TonBusiness.Com (TBC)]

[Le Forum TonBusiness.Com (TBC)] » Télécommunication » TelExtreme » Mais où est passé Philippe Macia ?
Connexions
1 connecté(s) sur le forum actuellement: 0 membre(s) | 1 invité(s)

Page : << < 1 | 2 | 3 | 4 > >>
<<Sujet précédent     Sujet suivant>>

Auteur Imprimer le topic Message

EVEREB

Habitué TBC
LA SANTE AU NATUREL

Enregistré le 21/07/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 10:29
Message original: Orioli
Oui, ce serait bien de reprendre le fil initial qui concerne Telextreme et le simple affilié Philippe Macia qui est tout sauf un leader (c'est lui qui le dit au téléphone).

Pour Evelyne, Guillaume si tu pouvais lui ouvrir une rubrique dans "En test par TBC" pour son business ce serait bien.

Cela évitera qu'à chaque message elle fasse du racollage pour son noni dans la rubrique Telextreme (ce serait pour la concurrence mais là franchement on parle de VoIP et Evelyne nous parle de son noni)

Mais non, je ne fais pas du racolage, je réponds aux questions que l'on me pose, maintenant pour ton futur bisness, si tu n'as pas le noni, je serai à l'écoute.

*** Message édité par Orioli le 08/08/2005 10:23 ***

Joignez l'utile à l'agréable....Améliorer votre santé et vos revenus....
Recharger l'url avec lien direct vers ce message Imprimer le message Aller en bas de page Aller en haut de page Editez ce post (réservé aux modérateurs) Avertissez l'administrateur si le post est non conventionnel Envoyer un email à EVEREB!!! Visitez le site de EVEREB ! Envoyer un Message Privé à EVEREB Citer ce post dans votre réponse

marben

Habitué TBC
Le rêve c'est merveilleux la réalité est autre

Enregistré le 12/04/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 10:31
Il y a vraiment des masos sur terre

ils viennent de se faire avoir par telex
ils redemarrent avec une sté américaine qui leur promet la lune....

juste une info : savez-vous qu'en Polynésie il y a une des essais nucléaires... ou est le naturel ...
Le Noni n'est pas homologué en France

Tirez-en vous -même les conclusions

Recharger l'url avec lien direct vers ce message Imprimer le message Aller en bas de page Aller en haut de page Editez ce post (réservé aux modérateurs) Avertissez l'administrateur si le post est non conventionnel Envoyer un Message Privé à marben Citer ce post dans votre réponse

FL

Pilier TBC

I love You .... depuis 1986 dans le mlm avec RC

Enregistré le 30/03/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 10:36
Message original: EVEREB
[url=]

Juste un aperçu, les produits ne sont pas concurents à F.M qui est une exellente sté, mais avec un plan de rémmunération "viellot" où il n'y a que quelques leaders qui y sont depuis des années, qui gagnent de l'argent, les autre rament, et gagnent un peu d'argent sur les ventes.

[/img]

Bien sur c'est votre avis , qui vous permet de contacter les distributeurs FM pour leurs dire
viens chez moi , j'ai mieux !!!! ( normal , je critique pas ....)

Reste que cet arguement est bidon ,

chez FM on gagne de l'argent , les produits sont compétitifs , et ce vendent .....
le plan est rémunérateur ,
le plan ne limite pas les gains par des artifices ..... ( les paliers , ou quota individuel .... )

Dernierment en debut d'année , de nouveaux DP ont été QUALIFIER .....

comme chaque année bien sur certain arrete ou simplement Meurent !!!!
car chez nous il y a des managers qui font FM depuis + de 20 ans .....

Certes , FM doit devenir encore meilleurs , et tenir compte de la concurence qui pointe ... cependant depuis 20 ans Frederic M à toujours tenu face aux multiples attaques (......)

FM a commencé son expansion à l'internationnal depuis 10 ans ce qui monopolisé le PDG
S. Munoz à l'étrangers ......

Maintenant il revient en France et va relancer FM .....

En sachant que NOUS Français avec FM , nous ne sommes pas à la fin du reseau , mais au contraire au debut !!!

A la rentrée il va y avoir des nouveautés qui vont boster Frederic M .....

la gamme cosmétique va s'agrandir , deja qu'elle est superbe ......

et nous on propose des produits au top de la mode .....

le dernier produit de FM est DuoSculpt ;

LA GELEE ACTIVE (DSC01), à utiliser sous la douche à l’aide d’un gant de massage, elle active la microcirculation et entame le processus de drainage.
- LA CREME AMINCISSANTE (DSC02), Aprés l’application de la gelée active, la crème amincissante stimulera la destruction des graisses.
Plus :
- LE GANT DE MASSAGE FREDERIC M, d’une texture douce, il permet une application précise et énergique de la Gelée Active pendant la douche.
- LA NOTICE D’UTILISATION illustrée, qui explique étape par étape l’application des produits DuoSculpt (voir ci-dessous).

un produit que les marques à la mode promotionnent à la tv !!!! c'est pas un produit que personne ne connait .......

http://fredm.org/ -- http://forumfredericm.com/
http://annonces-web.org/
Recharger l'url avec lien direct vers ce message Imprimer le message Aller en bas de page Aller en haut de page Editez ce post (réservé aux modérateurs) Avertissez l'administrateur si le post est non conventionnel Envoyer un email à FL!!! Visitez le site de FL ! Envoyer un Message Privé à FL Citer ce post dans votre réponse

FL

Pilier TBC

Enregistré le 30/03/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 10:37
Message original: marben

juste une info : savez-vous qu'en Polynésie il y a une des essais nucléaires... ou est le naturel ...

mort de rire !!

Recharger l'url avec lien direct vers ce message Imprimer le message Aller en bas de page Aller en haut de page Editez ce post (réservé aux modérateurs) Avertissez l'administrateur si le post est non conventionnel Envoyer un email à FL!!! Visitez le site de FL ! Envoyer un Message Privé à FL Citer ce post dans votre réponse

Orioli

Pilier TBC

Votre bien le plus précieux est votre TEMPS

Enregistré le 25/07/2004
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 10:44

Alain,

faut suivre le fil.

Evelyne fait un autre mlm, elle est rentrée dans Telextreme depuis 1 mois. Elle est très contente d'y être. Elle défend son ami Philippe.

FL est dans un autre mlm, il n'est pas rentré chez Telextreme.

Moi c'est fini le MLM pour les autres. Ce que je vais mettre en place pour moi ce sera français avec développement français et à l'international.

http://www.mincir-sans-regime.com Des patchs pour mincir au lieu de gélules ou substituts de repas.
Recharger l'url avec lien direct vers ce message Imprimer le message Aller en bas de page Aller en haut de page Editez ce post (réservé aux modérateurs) Avertissez l'administrateur si le post est non conventionnel Envoyer un email à Orioli!!! Visitez le site de Orioli ! Envoyer un Message Privé à Orioli Citer ce post dans votre réponse

gillio7

Nouveau

Enregistré le 25/04/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 11:03
Message original: winforlife
C'est marrant ça : au départ, on parle de Philippe Macia et maintenant tout le monde fait de la "retape" pour son business en disant que c'est le meilleur.
On dirait une cour de récré, ou vous joueriez à celui quio pisse le plus loin ...

Cela va être dur pour ceux qui ne pissent que dans des violons !!!!!!!!!!!

Recharger l'url avec lien direct vers ce message Imprimer le message Aller en bas de page Aller en haut de page Editez ce post (réservé aux modérateurs) Avertissez l'administrateur si le post est non conventionnel Envoyer un email à gillio7!!! Envoyer un Message Privé à gillio7 Citer ce post dans votre réponse

winforlife

Pilier TBC

Vers le sommet et au delà !!!

Enregistré le 06/03/2004
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 11:29
Bruno, j'espère que nous tiendra au courant de ton projet ?

Recharger l'url avec lien direct vers ce message Imprimer le message Aller en bas de page Aller en haut de page Editez ce post (réservé aux modérateurs) Avertissez l'administrateur si le post est non conventionnel Envoyer un email à winforlife!!! Envoyer un Message Privé à winforlife Citer ce post dans votre réponse

EVEREB

Habitué TBC
LA SANTE AU NATUREL

Enregistré le 21/07/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 11:45
[quote]Message original: FL

Bien sur c'est votre avis , qui vous permet de contacter les distributeurs FM pour leurs dire

chez FM on gagne de l'argent , les produits sont compétitifs , et ce vendent .....
le plan ne limite pas les gains par des artifices ..... ( les paliers , ou quota individuel .... )

Certes , FM doit devenir encore meilleurs , et tenir compte de la concurence qui pointe ... cependant depuis 20 ans Frederic M à toujours tenu face aux multiples attaques (......)

FM a commencé son expansion à l'internationnal depuis 10 ans ce qui monopolisé le PDG

En sachant que NOUS Français avec FM , nous ne sommes pas à la fin du reseau , mais au contraire au debut !!!

LA GELEE ACTIVE (DSC01), à utiliser sous la douche à l’aide d’un gant de massage, elle active la microcirculation et entame le processus de drainage.
- LA CREME AMINCISSANTE (DSC02), Aprés l’application de la gelée active, la crème amincissante stimulera la destruction des graisses.
Plus :
- LE GANT DE MASSAGE FREDERIC M, d’une texture douce, il permet une application précise et énergique de la Gelée Active pendant la douche.
- LA NOTICE D’UTILISATION illustrée, qui explique étape par étape l’application des produits DuoSculpt (voir ci-dessous).

un produit que les marques à la mode promotionnent à la tv !!!! c'est pas un produit que personne ne connait .......

Arrêter de divaguer, je ne cherche à recruter personne, je réponds à vos questions. Mais je ne fais plus le NONI de Tahiti, mais LE NONI D'HAWAI

Recharger l'url avec lien direct vers ce message Imprimer le message Aller en bas de page Aller en haut de page Editez ce post (réservé aux modérateurs) Avertissez l'administrateur si le post est non conventionnel Envoyer un email à EVEREB!!! Visitez le site de EVEREB ! Envoyer un Message Privé à EVEREB Citer ce post dans votre réponse

EVEREB

Habitué TBC
LA SANTE AU NATUREL

Enregistré le 21/07/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 11:51

Bien sur, mais ce n'est pas le noni de Polynésie, mais celui d'Hawai, avec d'énormes résultats, même au niveau de grosses pathologie.

Je dois quand même ajouter, que j'étais Neways avant de connaitre Télextrême, si j'ai un peu discuté sur ce forum, c'est pour que vous oublié un peu PHMA.

EVEREB

Habitué TBC
LA SANTE AU NATUREL

Enregistré le 21/07/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 12:00
Message original: FL

Plus :

Comme vous parlez de vos produits, CE N'EST PAS DU RACOLAGE, CA ?

FL

Pilier TBC

Enregistré le 30/03/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 13:43

Je n'ai rien contre F.M, je connaiis personnellement certain leader, mais aprés 25 ans de réseau, ou j'ai fais le C.. pour des stés, c'est fini, je veux bien engraisser une sté, a condition que moi aussi je m'engraisse, malheureusement en France, rien de concret...Mais comme je l'ai déjà dits, je préfère conseiller des produits qui redonne la santé aux gens.... Quand au plan, il n'y a pas plus simple, les pays officiellements ouverts travaillent à 40% de marge bénéficiaire, quand à moi, je ne vends pas les produits, les consommateurs achêtent tous au prix de gros, mais j'ai minimun 20% sur leurs commandes +++++ sur le réseau bien sur.

j'ai vu le plan de ton offre on parle de 7 % sur le premier niveau .......

quand à engraisser , je pense que quand tu es distributeur tu fais gagner de l'argent à ta upline que tu sois chez xxx ou xxx .....

FL

Pilier TBC

Enregistré le 30/03/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 13:47

Bien sur, mais ce n'est pas le noni de Polynésie, mais celui d'Hawai, avec d'énormes résultats, même au niveau de grosses pathologie.

Je dois quand même ajouter, que j'étais Neways avant de connaitre Télextrême, si j'ai un peu discuté sur ce forum, c'est pour que vous oublié un peu PHMA.

medecine ???? vont pas durer bien longtemps quand l'ordre des medecins va leur tomber dessus .... reste que Hawai à été utilisé par les ricains , avec pas tres loin une ile qui 'S 'APPELAIT bekini ....... plus fort tu meurs .......

FL

Pilier TBC

Enregistré le 30/03/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 13:47
Comme vous parlez de vos produits, CE N'EST PAS DU RACOLAGE, CA ?

on se refais pas

FL

Pilier TBC

Enregistré le 30/03/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 13:49
Pour info Bekini est l'ile qui fut detruite par des tests de bombes à Hydrogene ..... et c'etait pas loin de Hawai .....

marben

Habitué TBC
Le rêve c'est merveilleux la réalité est autre

Enregistré le 12/04/2005
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 14:42
EVEREB

Félicitations pour la méthode coué
C'est bien de faire de l'autosatisfaction
Hawai et Polynésie c'est pas le bout du monde...

Maintenant si tu veux gagner de l'argent tu peux en gagner avec des stés Françaises ou Européennes
Mais à la condition de travailler, d'être motivé et persévérant

Comme le dit si bien FL, en France il y a FM mais aussi d'autres
Tiens je t'en conseille une : www.magnetonic.com
Si tu veux me donner tes coordonnées je pourrai te brancher sur une bonne affaire

cordialement

Recharger l'url avec lien direct vers ce message Imprimer le message Aller en bas de page Aller en haut de page Editez ce post (réservé aux modérateurs) Avertissez l'administrateur si le post est non conventionnel Envoyer un Message Privé à marben Citer ce post dans votre réponse

Orioli

Pilier TBC

Votre bien le plus précieux est votre TEMPS

Enregistré le 25/07/2004
Non connecté

Ajouté le : 08/08/2005 14:44
Ce sujet est consacré au contentieux qui opposent les affiliés clients et les clients Telextreme à la société Bodyextreme Telextreme.

Je demande au nom de tous les affiliés clients et de tous les clients Telextreme francophones le remboursement dans l'intégralité de leurs dépenses à l'entière charge de Bodyextreme.

Rappel des faits :

Nous avons signé pour une offre chez Telextreme (reprenez si vous le souhaitez l'historique des messages du forum) qui permet de téléphoner en ILLIMITE vers les mobiles dans la plupart des pays européens. C'est d'ailleurs ce que nous indiquait Philippe Macia. C'est ce qui était indiqué bien clairement sur le site officiel de la société Telextreme.

Or le 26 juillet 2005 à 2h24 du matin la société nous gratifie d'un email intitulé :

Exciting New TelExtreme Announcements :

Voici un copier coller des grandes lignes :

NEW REGIONAL CALLING PLANS!!!
All of you have been working hard, so we wanted to reward you with a request many of you have been waiting for, New Regional Calling Plans! We won't give out the full details yet, but we'll share with you a few highlights.

Regional Plans
Europe Plus - greatly expanded coverage throughout Europe
Latin America Plus - addition of several South American countries and major cities
Mexico Plus - expanding coverage to more cities throughout Mexico
Expanded/Revised Zone 1 - we'll be adding several countries to Zone1 and reducing the countries where mobile termination is included
New plans to roll out August 1
We are all pioneers in creating the world's very first, truly global, VOIP network. We currently have people using TelExtreme in over 60 countries on every continent (except Antarctica) around the world! With these new announcements and the many additional projects underway—we are poised for tremendous success around the world.
– TelExtreme Corporate Staff

Je vous traduis ce que j'ai mis en gras :

Et nous allons rajouter quelques pays à la Zone1 et allons réduire les pays où les appels vers les mobiles étaient inclus.

Apprenant cette nouvelle, je téléphone à Philippe Macia sur son numéro de téléphone américain dans la matinée du mardi 26 juillet 2005. Je lui demande si cela concerne la France. Ce "cher Philippe" me répond comme une fleur, oui les mobiles sont supprimés en France et il me dit cela comme si c'était rien du tout. Je lui ai répondu qu'ils ne pouvaient pas nous faire cela !!!

J'ai donc téléphoné à partir de 15 heures sans succès (je l'ai eu plus tard le soir en France car impossible avant, certainement qu'ils devaient être saturés d'appels !)

et là je pose la question à Liz Feezor, la Bilingual Customer Service Representative Body Extreme 208-336-3003 (faites le 001 208 336 3003 depuis un téléphone non ata en France) qui me répond que je n'ai pas à m'inquiéter car la France est maintenue.

La France est maintenue... c'est seulement les mobiles en France qui sautent. Ce à quoi j'ai répondu il faut surtout pas qu'ils fassent cette erreur !!! J'ai demandé à parler à la Direction à Wayne Thomson ou à Bruce Thomson, ils n'étaient pas là. Elle m'a donc communiquée leurs adresses emails. En fait, il suffisait de mettre le prénom de la personne avant le @ et de mettre ensuite bodyextreme.com

Je rédige donc un courrier de 3 pages que j'expédie par email à toute la direction de Bodyextreme.

En voici la copie :

----- Original Message -----
From: Orioli sarl
To: wayne|at|bodyextreme.com
Cc: bruce|at|bodyextreme.com ; jeremy|at|bodyextreme.com ; duane|at|bodyextreme.com ; darrell|at|bodyextreme.com ; peter|at|bodyextreme.com ; lawrence|at|bodyextreme.com ; kevin|at|bodyextreme.com ; tyler|at|bodyextreme.com ; rick|at|bodyextreme.com ; Liz
Sent: Wednesday, July 27, 2005 2:25 AM
Subject: For the future of BodyExtreme TelExtreme in Europe and Africa

Bruno ORIOLI

ORIOLI sarl

ID : 218132

58 rue Jean Baptiste Baudin

94800 VILLEJUIF France

Tel./Fax : 011 33 1 46 78 68 68

Mobile : 011 33 6 63 13 79 79

USA : 718-889-4903

BODYEXTREME TELEXTREME

For sirs,

Wayne THOMSON

Bruce THOMSON

Jeremy McMILLAN

Duane WILSON

Darrell CARLIN

Peter BUZZARD

DR LAWRENCE STOWE

Kevin GRIMES

Tyler WEBB

Rick CREIGHTON

Subject : For the Future of BodyExtreme TelExtreme in Europe and Africa

Hi,

I think it is a joke. A fish of 1st of April because :

“We’ll be adding several countries to Zone 1 and reducing the countries where mobile termination is included !”

The interest of the offer of Telextreme it is the hability for calling cellular phones in unlimited, it is that tha makes Telextreme the best, better than ACN and Cellwireless and others.

I am Bruno ORIOLI, from the same name company, i live in France near Paris. I made multi level marketing since more than 10 years. I am an expert on MLM. I have heard for the first time of Telextreme the 28th may 2005 by Philippe Macia. The 1st of June 2005, after studying the opportunity, i decided to start with Telextreme.

I believe 100% in this business and in the business of VoIP in France, in Africa and in the whole World. For information, i work 18 to 20 hours a day ! Only for Telextreme i stop everything’s else.

A this date, i made a team of :

Binary Tree Total Member count
162

Sponsorship Tree Member count
153

Binary Spillover count (if any)
9

Code Tree Member count
112

You can check in my back office and see what i have already made in less than 2 months starting with Zero. Telextreme starts more than 6 months ago and you only have National Director. Me, before the end of August 2005, in fact in less than 3 months, i will become the First President Director of Telextreme. At your advice, who is better to listen to build the business of Telextreme among the affiliate leaders ? The persons who are not President Director and who begun in the business more than 6 months before ? Or the person who will become President Director between the end of August 2005, it means in less than 3 months !!!

In France, we are the number 1 in Europe in VoIP (with Freebox ect...)

We have plenty of offers in VoIP :

Wengo (from 9Telecom) with a box in VoIP at $8,40 by month unlimitted for National calls in France (with a limited offer for cellular calls).

Voicebuster, it’s $1,20 in unlimited to National calls in France for life ! Not very expensive for international calls.

It’s the Freebox with his offer at $35,98 by month internet high speed till 20 Mb, unlimited phone calls in France, very cheap rate for International calls.

France Telecom (the 1st National operator in France) who brings unlimited $94,90 in ALL Europe national calls and CELLULAR PHONES !!! North America and Dom (Guadeloupe, Martinique ect...) also cellular phones !

When we said Europe, it is all Europe, not only 15 countries ! It means for Europe : Allemagne, Andorre, Autriche, Belgique, Chypre, Danemark, Espagne (dont Canaries), Estonie, Finlande, Grèce, Guernesey, Hongrie, Irlande, Italie et Vatican, Jersey, Lettonie, Liechtenstein, Lituanie, Luxembourg, Malte, Monaco, Norvège, Pays-Bas, Pologne, Portugal (dont Açores et Madère), République Tchèque, Royaume-Uni, Slovaquie, Slovénie, Suède, Suisse.

And others...

I will be a big mistake to non respect your engagement to stop delivering cellular phone calls in all the 17 countries of Dial Zone 1 your normally desserve, because that will be a complete change of the offer and a big shame on what we have announced to everybody and that is only what we can find on the site : http://www.telextreme.com

Be carefull ! If you persist in your decision, that will put shame on BodyExtreme and to his professionalism of 8 years. You will miss not only the start of Telextreme but also the future start of BodyExtreme. Don’t do the same as Herbalife who missed the France in 1993 or 1995 and for you that would not be only for France but also for ALL EUROPE.

You know Free, 2nd operator for adsl (high speed internet) in France start. It was far away but with their offer of unlimited calls in the Contry, more than one year before, it takes the 2nd place behind France Telecom (Wanadoo). Actually, in France, on the last 3 last months 850 000 lines high speed dsl !

Skype you certainly knows it with skype out in one year in one year, they made 1,2 millions only with word of mouth ! And all the money for Skype so imagine in the whole World with Telextreme offer.

Sincerely, if you only have to choose only one country to maintain cellular calls in Europe (you have to maintain others contries), it is to keep French cellular calls. It is very important for the credibility of BodyExtreme in Europe.

The France, is a strategic country, le most visited country in the world. It is Paris, it is Eiffel Tower, it’s Eurodisney near Paris where European people came from whole Europe to see Mickey.

Most important thing, it is the link with Africa because in Africa, the majority spoke the French language. You should also translate your website in French as you made in fact for Spanish, Germans and Chinese people.

We are bulding Africa opening countries as Algeria, Morocco, Benin, Cote of Ivory, Senegal, Congo and more others... (us the French)

I insist, it is still time to reconsider your decision about cellular phones in France and for the others countries of Dial Zone 1. My objective is to build a very big team with 100 000 affiliate customers between the end of December 2005 and my ambitious goal is to become the Affiliate number 1 of TelExtreme, the one with the biggest income.

If one of your goal is for TelExtreme BodyExtreme to become the first MLM in the world, please take attention to my advice.

Just to reminber, The market of phone (cellular and other) in France was 30 billions dollars in 2004. In 2010, the world market of phone is estimated at 1600 billions dollars !

If you would like BodyExtreme and TelExtreme to have the most and powerfull increase in MLM of history, i can help you but one condition, not change what you have in Dial Zone 1 (it means to maintain Cellular phones calls in France ect...) So, if you want you can add more countries in Dial Zone 1 but not remove cellular phones call in Dial Zone 1. You can also admit to people to choose with another Plan but don’t change what was done in Dial Zone 1.

Yours sincerely,

Bruno Orioli

Orioli sarl

ID : 218132

Je reçois les accusés de réception.

From: "Bruce Thompson" <bruce|at|majorconnection.com>
To: "Orioli sarl" <contact|at|orioli.com>
Sent: Wednesday, July 27, 2005 4:46 PM
Subject: Read: For the future of BodyExtreme TelExtreme in Europe and Africa

> Your message
>
> To: wayne|at|bodyextreme.com
> Cc: bruce|at|bodyextreme.com; jeremy|at|bodyextreme.com;
> duane|at|bodyextreme.com; darrell|at|bodyextreme.com; peter|at|bodyextreme.com;
> lawren...
> Subject: For the future of BodyExtreme TelExtreme in Europe and
> Africa
> Sent: 7/26/2005 6:25 PM
>
> was read on 7/27/2005 8:37 AM.

From: "Wayne Thompson" <wayne|at|bodyextreme.com>
To: "'Orioli sarl'" <contact|at|orioli.com>
Sent: Wednesday, July 27, 2005 4:47 PM
Subject: Read: For the future of BodyExtreme TelExtreme in Europe and Africa

Your message

To: wayne|at|bodyextreme.com
Cc: bruce|at|bodyextreme.com; jeremy|at|bodyextreme.com; duane|at|bodyextreme.com; darrell|at|bodyextreme.com; peter|at|bodyextreme.com; lawren...
Subject: 7/26/2005 6:25 PM

was read on 7/27/2005 8:28 AM.

Reporting-UA: LAPTOP; Microsoft Office Outlook, Build 11.0.6353
Final-Recipient: rfc822;jeremy@telextreme.com
Original-Message-ID: <[mail]049f01c59241$ac1739e0$0200a8c0@orioli[/mail]>
Disposition: manual-action/MDN-sent-manually; displayed

Suite à ce mail, aucune réponse de la société.

A l'inverse, une de mes affiliés clientes reçoit elle des réponses de la part de Telextreme ou Bodyextreme car elle parle de se faire rembourser 5 ATA !

Dont voici la copie des échanges (je cache l'identité volontairement la personne pourra poster l'intégralité ici-même si elle le souhaite, j'ai supprimé volontairement quelques informations) :

XXX,

I understand your frustration. Believe me, I am caught in the middle of this but there is nothing at this point that I can do.

I did notice that you made reference to Skye. TelExtreme and Skye, though both are VoIP products, are still two very different services. I won’t go into all the differences but some of the main instances…

· TelExtreme has a dedicated phone number that can receive incoming calls from landlines

· Has an unlimited plan including 25 + countries

· You don’t have to have your computer on to receive the calls

I hope that I can help you focus on the other positives that this opportunity can bring you. I know you can still do well with this company.

Have a wonderful day.

Jeremy

Broadband Telephone Service

Jeremy McMillan
Director of Sales & Marketing
TelExtreme
2675 W. Main St. #100
Boise, ID. 83702

jeremy|at|telextreme.com
IM: jwmcmillan|at|hotmail.com
www.telextreme.com
tel:
tel2:
fax:
mobile:
208-336-3003 (Corp. Office)
832-201-6438 iPhone
1-267-501-4479
281-541-8047

--------------------------------------------------------------------------------

From: xxx
Sent: Friday, July 29, 2005 8:58 PM
To: jeremy|at|telextreme.com
Subject: Bodyextreme Telextreme in Europe.doc

Jeremy,

Thank you for your transparency. Droping Europe (that means droping Africa too), even for a while, will put anybody no more confident for the rest of life of telextreme bodyextreme… Can’t you change your provider ? May I know the name of that provider and that phone company ? « Free » (who is the leader in France for VOIP Adsl) knew how to negociate with « France Telecom » (phone company who has the best renown).

« An average cost for terminating a call to a mobile phone in Europe is still $.20 - $.30 per minute” “we still remain very competitive in the market with our per minute rates to cellular phones, and there are no other VOIP companies offering mobile termination into Europe “: I don’t know other VOIP companies like yours, offering so expansive mobile termination into Europe !.

« Skype VOIP» : http://www.skype.com/products/skypeout/rates/all_rates.html France - Mobile $.21, France-Toll Free $.000 $.000. And that is customer’s price WITHOUT $60 each month to pay, and without any ATA to pay as much.

« France Telecom, home line » « is (the 1st National operator in France) who brings unlimited $94,90 in more than 35 countries : ALL Europe national calls and CELLULAR PHONES !!! North America and Dom (Guadeloupe, Martinique ect...) also cellular phones ! When we said Europe, it is all Europe, not only 15 countries ! It means for Europe : Allemagne, Andorre, Autriche, Belgique, Chypre, Danemark, Espagne (dont Canaries), Estonie, Finlande, Grèce, Guernesey, Hongrie, Irlande, Italie et Vatican, Jersey, Lettonie, Liechtenstein, Lituanie, Luxembourg, Malte, Monaco, Norvège, Pays-Bas, Pologne, Portugal (dont Açores et Madère), République Tchèque, Royaume-Uni, Slovaquie, Slovénie, Suède, Suisse. ». That is also customer’s price without any ATA to pay.

Did you get my sponsor’s letter on the 26th of Jully ? I give it you back next up. He is the first european national director and certainly soon the first president director of telextreme for only two months and few days. Who is supposed to lead the leadership course in las vegas in october ?

Whatever… according to the last chapter, which countries in europe are supposed to benefit of your minute rates to mobile phones termination into Europe in your new Europe Plus plan ?

Thank you to stay in touch with us as you are the only one who answered. Best regards.

Signature : xxx

-----Message d'origine-----
De : Jeremy McMillan [mailto:jeremy@telextreme.com]
Envoyé : jeudi 28 juillet 2005 21:21
À : xxx
Objet : RE: RE : Bodyextreme Telextreme in Europe.doc

xxx,

This is an explanation from our Vice President of Business Development, Peter Buzzard:

“To understand why TelExtreme is no longer including mobile calls to some countries, you first have to understand the cost model of our service plans. We incur termination costs (monies paid to the phone company that connects a phone call from the PSTN to the house or mobile phone receiving the call) for every minute of very call made by our customers. So the countries that our provider includes in our calling plans must have low termination costs in order for us to offer our plans at competitive rates. The more minutes we buy in any given market, the lower we can negotiate our termination costs.

So when our provider originally created our Zone1 calling plans and included mobile calls in European countries, they mistakenly assumed that they would be able to negotiate lower termination costs as our volume increased. However, that is not the case—Europe remains the one industrialized region of the world where mobile phone carriers are able to charge fees that are 5 to 10 times higher than any other industrialized country in the world. An average cost for terminating a call to a mobile phone in Europe is still $.20 - $.30 per minute – which means we are losing money every month on almost every customer in Europe right now. So we have no choice at this time, but to drop mobile calls to European countries from our plans, until such time the termination costs are reduced.

Now, it’s important to realize that we still remain very competitive in the market with our per minute rates to mobile phones, and there are no other VOIP companies offering mobile termination into Europe. With our new Europe Plus plan, we have expanded our reach to 21 countries throughout Greater Europe, and the price is $10 less than our Zone1 plan.”

I hope this helps and you will work with us as we resolve this issue. Thanks again.

Jeremy

Jeremy McMillan
TelExtreme
2675 W. Main St. #100
Boise, ID. 83702

jeremy|at|telextreme.com
www.telextreme.com
tel:
tel2:
fax:
mobile:
832-201-6438 iPhone
1-267-501-4479
281-541-8047

--------------------------------------------------------------------------------

Sent: Thursday, July 28, 2005 5:43 AM
To: jeremy|at|bodyextreme.com
Subject: RE : RE : Bodyextreme Telextreme in Europe.doc

xxx

Noisy le Grand, the 28th of Jully

BODYEXTREME TELEXTREME

Jeremy McMillan

Thank you for your prompt answer. I can imagine leading a so big and promise society as telextreme is a great challenge from which lots of excitements and stress are associated.

I don’t want to believe it would be soon the end of telextreme in France and I keep confidence in your working hard to check with all the parameter to « figure out » a plan for telextreme expansion in Europe, Africa and Asia.

So my strategie is not to say anything about all that stuff to the members ... want to register and get the ATA. I am short of pretext to make them waiting more longer. ... Can you secure me that if the issue is not favorable, we’ll be refunded for the whole expanses as it wouldn’t be the offer promise and actually competitive (because of mobile phone included), and this even if the delay usually accepted to return back is over ?

France is the country of immigration as political is social, lots of people came from North and South Africa (to run away from poverty and try to make one’s fortune), from Portugal and Spain (for the same reason usually as workers in building trade), from Asia (as workers in textile and food), from Italie (food and building trade), from Poland… they are interesting to get the ATA for their familly in their country (whatever it is open or not) so they always could be in touch with their contacts in France at any time even on mobile phone in case of urge or also to prospect or create a busness to make one’s forture with partners in France. It seems more important for them to get the best phone contact (home and mobile) with the promise country (France) than the opposite.

Best regards.

xxx

A expecting new affiliate for a favourable issue to telextreme expansion in Europe, Africa and Asia.

-----Message d'origine-----
De : Jeremy McMillan [mailto:jeremy@telextreme.com]
Envoyé : mercredi 27 juillet 2005 15:58
À : xxx
Objet : RE: Bodyextreme Telextreme in Europe.doc

xxx,

I understand your distress and want to reassure you that it hasn’t been TelExtreme’s choice to change the service plans. It is the provider’s choice and we are diligently working hard to figure out a plan that works for everyone.

We will communicate to the field as to what changes and what stays.

Jeremy McMillan

Jeremy McMillan
TelExtreme
2675 W. Main St. #100
Boise, ID. 83702

jeremy|at|telextreme.com
www.telextreme.com
tel:
tel2:
fax:
mobile:
832-201-6438 iPhone
1-267-501-4479
281-541-8047

Sent: Tuesday, July 26, 2005 8:51 PM

Subject: Bodyextreme Telextreme in Europe.doc

xxx

Noisy le Grand, the 25th of Jully

BODYEXTREME TELEXTREME

Mrs, Mr,

As a new affiliate from your companie, I just receive today 5 ATAs I bought myself for my familly.

...

Today is another day, a bad day. I received an email from you about new plans. My sponsor founded out what about this information... The telextreme promise is supposed to be a untruth… no more French cellular’s call included. The 8 ATAs bought from my familly have no more sense now... as we have great better offer in France for home line all over the world. ?

Will you really broke your commitment with France and Europe ? How can I be remboursed for those ATAs anybody bought for a promise not kept ?

Regards.

xxx

A disappointed and sad new affiliate, expecting a favourable issue to telextreme expansion.

Donc, elle parle de se faire rembourser 5 ATA alors on lui répond (elle a posté après moi). Je parle de maintenir l'offre et j'ai une vision globale du développement mais je ne parle pas de me faire rembourser, alors on en a rien à faire de mon message !!!

Les jours passent...

Le lundi 1er août 2005 comme le samedi, je signe à nouveau 3 clients affiliés avec ATA et à 19h04, la mauvaise nouvelle officielle tombe :

Email nommé : Exciting New Telextreme Announcements le 01/08/2005 à 19:04 :

Exciting New TelExtreme Announcements
Hello TelExtreme Team!
This is the follow-up announcement to last week with the details on:

Our new regional calling plans
Changes to our Zone1 calling plan
Instructions on how to change your calling plan
Plus we've launched the new Spanish TelExtreme site—check it out at es.telextreme.com
NEW REGIONAL CALLING PLANS
EFFECTIVE AUGUST 1, 2005

RESIDENTIAL PLANS:
Europe Plus $49.95
Includes unlimited incoming and outgoing calling to US*, Canada*, Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Ireland-Northern Ireland, Israel (excludes Palestine),Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Russia-St Petersburg-Moscow, Spain, Sweden, Switzerland and United Kingdom

Latin America Plus $49.95
Includes unlimited incoming and outgoing calling to US*, Canada*, Argentina, Brazil-Belo Horizonte-Rio de Janeiro-Sao Paulo, Chile, Mexico-Mexico City*,Mexico–Aguascalientes-Guadalajara-Monterrey-Puebla, Panama-Panama City, Peru-Lima and Venezuela-Caracas

Mexico Plus $49.95
Includes unlimited incoming and outgoing calling to US*, Canada*, and the following cities in Mexico: Aguascalientes* Cancun* Colima* Guadalajara* Leon* Mazatlan* Mexico City* Monterrey* Morelia* Oaxaca* Puebla* Puerto Vallarta* Queretaro* Tepic* Zacatecas* Zamora*

BUSINESS PLANS:
Europe Plus $69.95
Includes unlimited incoming calls and 3,000 outgoing minutes to US*, Canada*, Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Ireland-Northern Ireland, Israel (excludes Palestine),Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Russia-St Petersburg-Moscow, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom

Latin America Plus $69.95
Includes unlimited incoming calls and 3,000 outgoing minutes to US*, Canada*, Argentina, Brazil-Belo Horizonte-Rio de Janeiro-Sao Paulo, Chile, Mexico-Mexico City*,Mexico–Aguascalientes-Guadalajara-Monterrey-Puebla, Panama-Panama City, Peru-Lima, Venezuela-Caracas

* Cell/Mobile calls included

UPDATED ZONE1 CALLING PLAN
EFFECTIVE AUGUST 1, 2005

Residential Zone 1 $59.95
Includes unlimited incoming and outgoing calling to US*, Canada*, Australia, Chile, China*, France, Germany, Hong Kong*, Ireland, Ireland-Northern Ireland, Israel (excluding Palestine). Italy, Japan, Malaysia*, Mexico-Mexico City*, Mexico- Aguascalientes -Guadalajara- Monterrey –Puebla, New Zealand, Portugal, Russia-St Petersburg-Moscow, Scotland, Singapore*, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand-Bangkok and United Kingdom

Business Zone 1 $69.95
Includes unlimited incoming calls and 3,000 outgoing minutes to US*, Canada*, Australia, Chile, China*, France, Germany, Hong Kong*, Ireland, Ireland-Northern Ireland, Israel (excluding Palestine). Italy, Japan, Malaysia*, Mexico-Mexico City*, Mexico- Aguascalientes -Guadalajara- Monterrey –Puebla, New Zealand, Portugal , Russia-St Petersburg & Moscow, Scotland, Singapore*, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand-Bangkok and United Kingdom

* Cell/Mobile calls included
bold indicates countries/areas that have been added to Zone1.

Please note that Zone1 no longer includes calls to mobile phones in Europe (France, Germany, Italy, Switzerland, United Kingdom), Taiwan or Mexico- Aguascalientes, Guadalajara, Monterrey, Puebla (Mexico City still has mobile). In addition, Mazatlan is no longer included in Zone1, but is available in Mexico Plus.

We understand that taking some of the mobile calls away is extremely difficult——so we have created some new plans with Mobile Minutes bundled into the plans we have tried to find alternative solutions. To understand why TelExtreme is no longer including mobile calls to some countries, you first have to understand the cost model of our service plans. We incur costs for every minute of every call made by our customers—we have to pay the phone company that terminates the call to the number you are dialing. So the countries that we include in our calling plans must have low termination costs in order for us to offer our plans at competitive rates. The more minutes we buy in any given market, the lower we can negotiate our termination costs.

So when we originally created our Zone1 calling plans and included mobile calls in European countries, we mistakenly assumed that we would be able to negotiate lower termination costs as our volume increased. However, that is not the case—Europe & Taiwan remain two industrialized regions of the world where mobile phone carriers are able to charge fees that are 5 to 10 times higher than any other industrialized country in the world. An average cost for terminating a call to a mobile phone in Europe, for example, is still $.20 - $.30 per minute – which means we're losing money every month on almost every customer in Europe right now. So we have no choice at this time, but to drop mobile calls to Europe and a few other countries from our plans, until such time the termination costs are reduced.

To help minimize the impact of these changes, we are creating two additional calling plans that will include a limited number of Mobile Minutes bundled into the plan. For Taiwan, we will have Zone1 Plus Taiwan Mobile plans which will include 200 minutes of calling to mobile phones in Taiwan for an additional $10. For Europe, we will have a Europe Plus Mobile plan which will include 300 minutes of calling to mobile phones in all of the countries in the new Europe Plus plan for an additional $50. See www.telextreme.com for more details on these plans.

Now, it's important to realize that we still remain very competitive in the market with our per minute rates to mobile phones, and there are no other VOIP companies offering mobile termination into Europe. With our new Europe Plus plan, we have expanded our reach to 21 countries throughout Greater Europe, and the price is $10 less than our Zone1 plan.

CHANGING YOUR CALLING PLAN

If you would like to change your current TelExtreme calling plan to one of our new regional plans, you can request a plan change by filling out the online form .

New plans do not take effect until the first day of the next month—so any plan changes requested in August will not take effect until September 1st. We expect a large volume of plan change requests over the coming weeks, so please understand that it may take up to 5 business days to process your request. Do not call Technical Support or Customer Service to request a plan change—we are only accepting requests via our online form in order to ensure that everyone's requests are handled accurately.

We understand that these plan changes and enhancements will affect your business in many different ways. Some affiliates will only concentrate on the negative aspects, while others will go on to see the many positives that change will bring. As we continue to grow together as a company, we will see changes; some will be viewed as negative, while others see it as a positive. It is because of each of you that make this company great and if you focus on the positive then your business will continue with positive results.

TelExtreme Corporate Staff

P.S. If you haven't already, be sure to visit our newly revised TelExtreme website. You'll find a powerful new marketing movie on the home page, and our Support page offers lots of new information on how to obtain assistance with your issues, including an expanded FAQ's section.

My Business Center | Customer Service | Unsubscribe

Le mardi matin 2 août 2005, tous les appels depuis l'ATA vers les mobiles sont stoppés !!! (sans compter que durant le week-end nous n'avons pas pu nous servir du ATA sur une très longue période comprise entre le vendredi 29 juillet et le dimanche 31 juillet, je peux me tromper sur la durée).

Suite :

Pour information, je cite par exemple :

"De: "Liz" <liz|at|bodyextreme.com>
À: "décu de Telextreme
Objet: RE: my telextreme account
Date: Wed, 3 Aug 2005 09:52:02 -0600

I am sorry you are so disappointed with our service. What I've done is cancel your account so you will not be charged from anything further. Unfortunately, it has been 2 months since you ordered your TelExtreme equipment and since we have a 30-day refund policy, your equipment cannot be returned for a refund. We apologize for any inconvenience this may cause.

Liz Feezor

Bilingual Customer Service Representative

Body Extreme,
www.bodyextreme.com "

Pour les nuls en anglais je vous fais une traduction :

Je suis navrée que vous soyez déçu de notre service. Ce que nous avons fait c'est l'annulation de votre compte de façon à ce qu'aucun autre prélèvement se fasse. Malheureusement, cela fait 2 mois depuis que vous avez commandé votre équipement Telextreme et comme nous avons une politique de remboursement de 30 jours, votre équipement ne peut pas nous être retourné pour un remboursement. Nous sommes navré pour les désagréments que cela a pu vous causer.

Et encore pour d'autres ils ont dit au téléphone que c'était 14 jours !!! qu'ils avaient signé un contrat et que bref ils pouvaient s'asseoir dessus concernant le remboursement de l'ata.

Suite...

J'ai donc pris en charge le problème et le mercredi 3 août 2005 à 23h57, j'ai envoyé le mail suivant :

To: Liz
Sent: Wednesday, August 03, 2005 11:57 PM
Subject: Hi Liz, in this mail you will find cancellation of 29 ATA to refund

ACCOUNT ID ...
ACCOUNT ID ... etc...

Thank you to refund the 29 ATA and all expenditure following the change of your tariff conditions.

They will be send to Bodyextreme address.

Best regards,

Bruno Orioli

P.S. : Thinks to confirm me the good reception of this email.

suivi d'un autre :

To: Liz
Sent